tirsdag 24. november 2009

lys i min gammle svenske industrilampe!


3 kommentarer:

  1. åhh du har jo en flott blogg og et flott hjem da...
    kan ta med nr og link til bloggen til janne som selger de bokstavene...
    la meg til som følger for her vil jeg fortsette og følge med ;)
    vi ses i morra snuppa..
    klem victoria

    SvarSlett
  2. Hei søta :) Så fin blogg du har a! Og ett vakkert hjem ser det ut til. Bare hyggelig om du spør om ting vettu. Ikke sikkert jeg kan hjelpe, men prøver helt klart. Selv om det ser ut som du klarer det meste helt selv da ;)
    Vi ses i morgen tidlig.. Huff nå er klokken 00.27 allerede, så jeg rekker ikke titte mer på bloggen din i kveld.. Må jo sove noen timer før det er jobb i morgen også..
    God natt, og takk for en utrolig hyggelig kommentar på bloggen min!
    Stor klem

    SvarSlett
  3. Herlig blogg dette her;) Ja jeg har flere bokstaver... Her ser du hvilke bokstaver jeg har igjen. De er knalltøffe på alle måter;);)

    http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19962524

    Gi meg et lite vink om hvilke du er int i:)

    Skal helt klart stikke innom bloggen din igjen, flott flott:)

    K-Janne

    SvarSlett