søndag 10. januar 2010

gammelt hvitt porselen er vakkert!



helgen er snart SLUTT og begynner å tenke på NY uke! er veldig fornøyd med helgen og hva som har BLITT gjort her hjemme! kan i dag også stryke ut nok en TING på listen min! & det er så utrolig DEILIG! det er GODT å sette seg ned i sofaen nå, etter besøk av FAMILIEN og oliver sover søtt i sengen SIN! fikk tatt LITT bilder i dag (ikke med nytt KAMERA enda) hvitt er og blir vakkert! GLEDER meg til våren og alle loppemarked og JAKTEN på mer gammelt porselen!
klem klem

6 kommentarer:

  1. Så flotte bilder, av flott porselen...
    hvitt er veldig delikat og pent...
    Gleder mg til loppemarked sesongen selv... elsker å jakte etter store og små skatter...
    ha en flott søndag vidre snuppa...
    klem victoria

    SvarSlett
  2. TA EN TITT PÅ SIDEN MIN. DET LIGGER NOE TIL DEG DER:)

    SvarSlett
  3. Hei!
    GRATULERER med lille spiren!! Håper du får et fint svangerskap :D

    Jeg gleder meg også til loppissesongen begynner igjen... Kjenner det kribler i loppeblodet mitt! Hihi!

    Er så fint her inne hos deg, altså!
    Klem fra
    Laila Johanne!

    SvarSlett
  4. Helt enig med deg, elsker gammelt porselen. Det er noe med ting som er gammelt, det har som regel en egen sjarm,

    Ønsker deg en fin helg;)

    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  5. Hei snuppa innom for å ønske deg en riktig god helg, malen på bloggen min er minima.
    Har også endret den litt så jeg fikk tre kolonner og litt bredere format enn den orginale... Men therese sin er også samme som min bare med 2 kolonner som er orginalt, har også ordnet på hennes så den ble bredere enn orginalt...
    Så vet du det, må bare si fra om du trenger hjelp så kan jeg hjelpe deg....
    klem victoria

    SvarSlett
  6. Nyyydelig:0) Elsker slik gammelt hvitt porselen jeg også - men må få ordnet noe med noen planer på kjøkkenet før jeg lager noen fine stilleben...:0)Planer må man jo ha:0)

    Jeg legger ikke ut vinduene på brukt shoppen min om du vil ha dem. Om du er sikker?

    Ønsker deg en vakker helg også. Kos dere alle sammen:0) Hunden var foresten veldig skjønn:0)

    Klemmer

    SvarSlett