mandag 21. februar 2011

NYTT PROSJEKT!


ja enda ett NYTT prosjekt! ikke lett å få GJORT ting her med en liten en! (hvordan det skal gå når en begynner å jobbe lurer jeg veldig på!) fant dette på finn.no for en stund siden og nå endelig fått det inn fra garasjen! skapet skal inn på rommet til godgutten OLIVER , og til hans samling av leker! skal MALE det hvitt, så klart! i dag har jeg vært så heldig å få vært alene her og svinget MALEKOSTEN i stuen! taket , veggene og gulvene ( åååå jeg er så glad, endelig!) skal males, og startet med taket i dag! FERDIG!

KLEM KLEM

post signature

2 kommentarer:

  1. Dette blir sikkert heilt nydeleg når du får måla det! Blir så misunneleg når eg ser korleis alle styrar på! Eg skal fortelje deg korleis det blir når du startar på jobb: Ingenting gjort! Eg loggar meg nesten ikkje på nett lenger heller. *ler* Uff, slik har det i alle fall vorte med meg og eg starta på jobb i januar!

    Kos deg med prosjektet!

    Klem

    SvarSlett
  2. Det blir helt sikker flott med hvit maling!
    Gleder meg til å se resultatet!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett