tirsdag 12. februar 2013

Konkurransen hos Franciska fortsetter!









Litt flere bilder i dag som jeg sender til Franciskas Vakre verden. Bildene er fra i sommer og fra vårt overbyggde inngangsparti. Her er det godt å sitte i skyggen på varme sommerdager, og vi har ofte sittet her med kveldsmaten vår. Jeg tenner ofte lys i lyktene og håper gjestene våre føler seg velkommen på besøk!

Mine sommerfavoritter
-sink
-lavendel
-hvitt
-oliventrær

SEND INN DITT BIDRAG I KONKURRANSEN HER!



LYKKE TIL!
KLEM KLEM

post signature

4 kommentarer:

  1. Nydelige bilder!!:)Hadde vært gøy om de ble med!:)Skikkelig inspirerende!:)Ha en fin dag:)god klem:)

    SvarSlett
  2. Hei Jeanette!
    Jeg fant den fine bloggen din i dag. Har lagt meg til som medlem.
    Fantastiske bilder du hadde av uteplassen din!
    Spennende å se om du kommer med i boka!:)
    Gleder meg til å følge deg videre!
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  3. Nydelig dere har det utenfor :)
    Oppdaget bloggen din i dag, kommer tilbake! Flott blogg :)
    God helg!

    Klem Kristin

    SvarSlett